090509

Godmorgon!
Är allt bra med er? Med mig är det bättre men inte bra. Idag mår jag iallafall inte illa, som jag gjorde hela dagen igår. Nu är jag mest täppt i näsan och har ont i halsen. Men det kommer nog att gå över snart, tror jag. En annan posivit sak är ju att det är Lördag vilket betyder bra på TV ikväll, godis och annat. Bra bra. Dessvärre ser väderprognosen inte bra ut. Det ska vara sol på morgonen och kvällen, men mitt på dagen blir det regn, men man får väl hitta på sig något att göra inne. Har inga läxor denhär veckan så i helgen blir det bara att ta det lugnt och inte tänka på skolan. Vilken Lyx. Hahaha :)

Nu måste jag bädda sängen, ta på mig kläder och sedan hitta på något annat. Kanske gå en promenad eller något.
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: fanny

kolla in och kommentera min blogg. !

2009-05-09 @ 09:48:07
URL: http://fannyfelicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0