10:39

God morgon!
Vaknade idag av att min hals var helt svullen och näsan igentäppt, så jag blir hemma idag. Jättetråkigt, eftersom det är så himla fint väder idag och man vill bara ut och sola och så, men det går inte eftersom jag är så himla förkyld. Jag har känt mig hängig i flera dag, och i natt bröt förkylningen ut, suck. Idag har jag inte hunnit så mycket än sålänge. Försökt få i mig frukost, som var jättesvårt, sen har jag kollat på tv, och nu satte jag mig här vid datorn en stund.
Som tur är missar jag inget speciellt i skolan, det är bara 4 lektioner idag, inte så många, alltså. På tisdagar har vi väl 6 lektioner eller något sådant, värre att missa en sådan dag. och inga läxor eller prov har vi idag heller.

usch vad jobbigt det är att vara sjuk, funderar på att göra en ny bloggdesign, elr kanske göra en animation i photoshop, men jag vet inte hur mycket jag orkar. Vi får väl se vad som händer nu!



Foto: jag ©
Foto; jag ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0