6 Maj

Jag ©
Jag, för typ flera veckor sedan. haha! Ser lite halvflummig ut.

Hej bloggen! ♥
Har inte bloggat på ett par dagar nu. Men min hund har varit dålig, så jag har inte tänkt på så mycket mer än det. Men nu mår hon bra igen, och hoppas inte det som hände, händer igen! Idag är det iallafall Onsdag. Skönt att den är avklarad. Nu är bara dom bästa dagarna kvar innan helgen. Imorgon går jag kort dag, riktigt skönt att komma hem vid 13.50.
Igår var jag i stallet. Red inte, det började åska och regna, så det var bara att glömma. Men imorgon ska jag bannemig upp på hästryggen igen, för en gångs skull. Jag ska galoppera en lång sträcka, och bara tänka på annat, så himla skönt.

BTW så är det bara 1 månad och 1 dag kvar tills jag drar till underbara medelhavet och kreta. Men jag vill fortfarande inte flyga. Men vill jag komma dit så måste jag ju. Men jag tror det kommer gå bra. Att åka hem från cypern var inte så läskigt. Haha! Tänkte bjuda på lite sköna bilder längst ner i inlägget, från just cypern!

Men nu ska jag plugga franska, hörs ikväll, eller nått!

Boeing 737 tror jag det var :)Härligt värre <3
Blue village callisto <3Blue village Callisto <3
<3Flygrädd x)<3

Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack så mkt <3

2009-05-06 @ 19:12:01
URL: http://emmaviictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0