I'm ill.

Godmorgon!
Denhär natten har varit riktigt jobbig. Jag har vaknat och svettats och haft så himla ont i halsen så jag vet inte vad. Jag känner mig riktigt hängig så jag stannar hemma idag. Jag måste verkligen bli frisk. Och vi som skulle springa spåret idag, på tid. Men jag får väl göra det på Fredag istället. Det ska jag nog fixa. Sitter här och kollar på VAKNA. Har inget annat för mig, snart måste jag gå upp och äta något. Magen kurrar efter allt som hänt i natt. Usch! Man blir så trött när man inte kan sova på natten!

♥♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag håller med det är hemskt att inte kunna sova!!!!!

2009-05-12 @ 19:27:40
URL: http://juliaaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0