Kort skoldag!

Hejhej!
Blev ingen bloggning i morse, vårat bredband läggr av då och då, och det var vad som hände imorse. Tråkigt, men nu ska jag hinna få in ett litet inlägg innan det lägger av igen. Torsdag idag. Kort dag i skolan. Skönt. Snart ska jag dra mig till vårdcentralen och kolla upp varför jag har ont i magen. Jag är så himla öm på magen att det är obehagligt, sen ska jag se om jag fått halsfluss också, då jag vaknade med ont i halsen, var även jätteröd i halsen. Jag vill inte bli sjuk till Kreta. Det förstör resan, liksom. Idag är det en månad kvar, så det lär ju hinna försvinna. Efter det ska jag åka ut till stallet och ta en ridtur. Ska också bli skönt, efter allt i veckan. Och just nu har jag inte en ända läxa. Dethär kommer bli en bra helg. Det känner jag på mig!

Nu ska jag ta och fixa till mig lite eftersom jag varit i skolan, sedan bär det av till den väldigt roliga(!) vårdcentralen!
<3

lookbook.nu
BILD FRÅN LOOKBOOK.NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0