Sol och Veckorevyn!

Jag ^^,
OBS, jag är inte orangehårig. Ljuset i rummet fick det att se ut så :)

Hej bloggen!
Har varit hemma sedan 14.00 eftersom vi fick sluta vid 13.50 och dansen blev inställd så ja. Har suttit vid datorn mest och läst lite olika bloggar, varit inne på youtube och kollat lite. Är det bara jag som tycker att La voix vart mycket sämre med dendär kören? Jag tycker inte alls det blev samma känsla i låten. Men man får väl hoppas på att sverige vinner, även om låten inte är den bästa! Idag händer inget speciellt. Hade tänkt åka till stallet idag, men eftersom jag inte är 100 % frisk så stannar jag hemma från aktiviteter idag också. Imorgon är det temadag i skolan. Vi ska först köra innebandy-tunering och efter det blir det minigolf i Valla med glass också. Kul! Kanske kommer lite bilder, vi får väl se!

När jag kom hem idag hade jag fått mitt gratis-exemplar av veckorevyn. såg på kenzas blogg att man kunde få tidningen gratis, så varför inte. Och idag kom den äntligen! Har suttit och läst den lite nu. Tycker nog frida-tidningen är något bättre, men veckorevyn duger den också!

♥♥
Veckorevyn, gratis-ex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0